Vilken resa

2014-05-14 kl. 06:38:00
Jag kan knappt tro det är sant. Att jag lyckats gå ner 15 kg på 2 månader trodde jag var omöjligt.

Dessa 2 månader har varit så enormt jobbiga så det finns inte. Men så här nu i efterhand har det varit så värt det.

15 kg !! fatta alltså.. det är mycket. Kommer i håg i början hur jag jubblade över - 3 kg och när jag hade gått ner 8 kg ska vi inte prata om.

Nu är jag sjukt nära min slutdestination och finalen är snart här.

operationen av mitt bråck och magmuskler. En op jag måste göra och kommer att göra det nu.

Då bråcket måste åtg så kan jag inte tacka nej då det är en hälsorisk.

Sen att jag får en midja på köpet är ju bara en bonus.

Har igentligen inga större förväntningar mer än att jag se fram emot att slippa huvudvärken och rygg ont.

Men som sagt -15 kg är galet.

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0