Operation

2014-05-07 kl. 19:50:51
I dag ringde operations planeringen när jag var på jobbet ! 

Op jag ska göra har upp till 6 månaders väntetid ! Men dom hade fått ett återbud å jag vart nu erbjuden op den 21 maj ! Hjälp ! Herregud ! Jag är skit skraj ! 

Men jag har 5 kg kvar till slutet och läkaren sa att vill jag verkligen ha denna op så ska jag klara av att gå ner dom sista 5 kg på 2 v ! 

Alltså jag vet inte om det är möjligt.  ! Har världens chans att få op nu juhhh innan sommaren ! 

Fan jag måste klara det ! Jag bara måste alltså ! 

Så efter jobbet i dag tog jag direkt en pw på 7,6 km ! 

Så dom närmaste 2 v blir det strikt ned diet å pw ! Måste ut varje dag ! Det bara är så . Jag måste alltså ! 

Annars får jag vänta 6 månader . Å det pallar jag inte alltså . 

Gud ge mig styrka till detta nu ! Jag ber på mina bara knän att det ska gå vägen !



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0