Tack

2014-03-27 kl. 13:47:34
Idag fick jag fina tulpaner av grannen ! Han var så glad och tacksam för att jag hjälpte honom och kopiera upp nycklar till hemtjänsten . Igentligen så är det ju så att jag som ordförande är nyckelansvsrig och jag måste skriva på en rekvisition för godkännande och sen sköter ägaren av bostaden resten . 

Men jag fixade allt och kopierade upp nycklarna och lämna till honom så han slapp och springa till låssmeden själv . Han är ju en äldre herre och nyss hemkommen från sjukhuset ! 

Så för mig var det ju självklar att fixa det åt honom . 

Vi ska värna om våra gamlingar tycker jag . 

Fixade så en faktura kommer hem till honom oxå så slipper han gå dit och betala med ! 

Jag vart iaf jätte glad över blommorna och kul att det man gör uppskattas ! 




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0