Min viktresa har börjat!

2014-03-15 kl. 12:00:15
Den 4 Mars var jag på återbesök hos läkaren ang min operation samt diskution och undersökning av nästa op av magen .

Jag har ända sedan graviditeten efter kim haft/ en kula på magen , stenhård och det ser ut som om jag är gravid. Detta har plågat mig enormt mycket genom åren.

Efter att jag fick Max vart den ännu större, Blir äcklad av mig själv. Fy fan för att se sig själv i spegeln.

Jag bestämde mig för att ta tag i saken och börja äta rätt, träna 4-5 gr i v . Men inte fan hände det något. Kulan va kvar och vart inte mindre alls. Men fick ont i snittet å fick feber , röd och öm runt.

Tog då kontakt med vårdcentralen å fick direkt en remiss till gyn och fick träffa en läkare men hon kunde inte hitta något så vart remitterad till Leif som utförde snittet och han hitta inget heller så han skicka mig på röntgen ! 

Efter ca 1 v från röntgen ringde Leif mig på jobbet och sa att röntgen visa 1 bukväggs bråck därav ont i snittet samt att mina magmuskler låg 9 cm i sär därav kulan ! 

Vart då remitterad till kirurg. Och där startar min resa . 

Den 30 dec 2013 fick jag träffa tidernas bästa läkare ! Björn wide ! Sveriges ledande läkare gällande just bråck av främre bukvägg. Han undersökte ca 5 min å direkt vart en op inplanerad ! 

Den 30 jan fick jag tid för op. 

Äntligen skulle dom fixa till allt . 

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0