Fortsättning

2014-03-15 kl. 20:05:10
Som jag skrev tidigare så har min vikt resa börjat ! 

Jag har gjort första op och nu väntas den andra !  Sy ihop magmusklerna och sätta ett nät bakom . Så kulan försvinner och hindrar tarmarna att falla ut genom hålet ! 

Min läkare ville jag skulle gå ner i vikt innan op för att minska infektionsrisken. 

Jag vill inget annat än och få göra denna op så det finns ingen annan utväg för mig . Jag kan aldrig bli av med denna kula utan op . 

Så nu är jag inne på dag 8 med endast 590 kcl om dagen. Det är tufft som fan . Ibland vill jag bara ge upp . Men resultatet hittills är -4,6 kg och -7 cm i midjan . Så nu kan jag inte sabba detta resultat . 

Läkaren ska ringa mig den 28 mars och kolla hur mycket jag gått ner och vill då ge han ett positivt svar . 

Jag bara måste . Jag måste kämpa , jag bara måste hålla ut .

Kommentarer:

Anna Karlsson

Hejja linda... Du kommer fixa det!! :)

2014-03-16 kl. 23:46:25
URL: http://enlitenannna.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0