Sjuker

2013-05-28 kl. 16:51:14

Kände i morse när jag vakna att det gjorde ju lite ont å kissa faktiskt ! Å på jobbet vart det bara värre så ringde vårdcentralen och fick en tid kl 13 !

Å kissa fick jag inte göra på 3 timmar ! Höll på å dö ! Så redan kl 12,15 va jag på vrc å lämna kiss prov ! Kunde bara inte hålla mig :-(

Dom skratta lite åt mig på labbet när jag sa att jag ser ubåtar ;-)

Så fick lämna ert tack å lov !

Fick sen kl 13 träffa en super bra läkare !

Urinvägsinfektion hade jag ju så klart ! Men nu vill hon utreda å sätta in en 2 månaders förebyggande behandling mot just detta ! Då jag får det så lätt å har haft det ca 30- 40 gånger senaste 10 åren !

Känns riktigt seriöst å bra faktiskt !

Så nu kör vi en 7 dagars å hoppas på förbättring !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0