Present

2013-05-08 kl. 22:36:44

Idag efter jobbet fick jag en förtidig födelsedags present av min Kristoffer ❤en ny telefon iPhone 5 :-) gissa om jag blev glad ! Wihoooo !! Tack min finaste älskling ! JAg är såååå glad!

Å det finns en till som är överlycklig här hemma ! Lilla Kim för han fick överta min gamla iPhone 4 ! Å mamma jag har en egen iPhone !

Å nu sticket det i ögona direkt hos vissa ! En iPhone till en 5 åring !

Å ja den är typ trasig ! Mitt gamla sim kort sitter i så det går inte att runga eller smsa! Bara surfa på wifi och skärmen har en spricka och den hakar upp sig ! Så ni behöver inte hetsa upp er i onödan! Så han har sina spel appar å kollar film på den . Å jag å Kristoffer får ha våra telefoner i fred. !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0