Musik i öronen

2013-03-11 kl. 14:40:38

Är ju bara så underbart ! Sitter på bussen på väg hem från jobbet och lyssnar på musik å njuter !

Snart är jag hemma hos mina älsklingar ❤

Så mysigt å komma hem från jobbet å man möts av 2 underbaringar med pussar å kramar ❤

I dag har det vart väldigt lugnt på jobbet ! Passa mig bra då jag vakna 5 !

Nu är semestern fixad oxå ! V 27 tar farmor barnen å sen kommer vi upp v28-31 ! Skönt att barnen slipper gå i hovsjö !

Tänk vad skönt vi ska ha ! Bo ute i stugan hela sommaren å bara vara ! Kommer bli fantastiskt underbart !

Lite små utflykter ! Vi tänkte åka till Pite havsbad 1 dag å så hälsa på min moster i vidsel å lite så. !!

Denna sommar blir det inga måsten ! Tar dagen som den kommer !

Gud så jag längtar till sommaren nu ! Vill ha sol å värme ! Denna kyla tar knäcken på mig ! :-(

Vill inte se eller veta av minus grader å snö !




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0