Sluta röka

2013-07-31 kl. 10:47:25

När familjen tjatat över 1 år så gör jag det ! Jag slutar röka ! Tar min sista cigarett kl 10 på morgonen i övik på svärmors balkong !

Kände att nu är det dax ! Jag har rökt sen jag var 15 år alltså i 17 år har jag rökt ! Haft uppehåll mellan graviditeterna å amning !


Men att bryta en vana är inte så lätt ! Men nu har jag klarat 16 dagar och det går bra ! Vissa dagar är jobbigare än andra !

Men jag lägger undan 50 kr varannan dag alltså cigarett pengar ! Å dom pengarna ska jag renovera för här hemma !

Det tråkiga med det hela är att nu tänker Kristoffer tatuera sig ! Känns inte så kul att jag ska kämpa för något å sen ska det snuvas från något jag presterar . Att köpa tapeter för 500 kr tyckte han var för dyrt men en tatuering för 700 kr va tydligen ok !

Känner inte riktigt att ett 100 % stöd finns !

Visst det är jag som är rökare å dum nog att börja å det är mitt ansvar att sluta oxå ! Men hej hallå ! Ni som inte rökt eller röker vet inte ett skit om denna fula ovana !

Men jag tänker iaf börja renovera här hemma för det är så slitet å om denna lght ska upp i värde så måste jag börja nu !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0