Inga pengar

2013-01-24 kl. 17:00:29

Kul att jag får 401 kr i föräldrapenning denna månad ! FK hävdar att alla mina dagar är slut ! Vilket är helt omöjligt ! Har inte tagit ut alla dagar ! Å bråka med en myndighet är ju som att tala med en vägg !

Känns ju jävligt kul å gå utan pengar i 2 månader !

Detta jäkla år 2013 har bara gett mig skit å åter skit !

Känns bara förjävligt allt !

Det står att jag har 78 dagar kvar men FK säger bara att nej du har fel ! Du har tagit ut alla dina dagar !

Jag har varit hemma i 1 år å dagarna redan slut ? Alltså jag var hemma med Kim i 14 månader å då hade jag dagar kvar tillomed när jag börja jobba !

Fan vad ledsen å arg jag är ! Hur fan ska jag få månaderna att gå i hop ?

Nu ska. Man gå runt å oroa sig å försöka hitta lösningar !

Bara att ställa in allt man har planerat !

Åhhhh jävla skit !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0