Snart är det slut på veckan

2013-02-27 kl. 17:18:08

Å det är dax för fredagsmys !

Som jag längtar ! Det är ju typ jobbigt att gå till jobbet varje morgon . Haha !

Känns som om jag aldrig kommer att komma in det här !

Men tids nog så gör man det .

I morse började grabbarna halv 7 å det gick bra ! Märks spec på Max att han börja tidigt för han är redan trött . Men måste hålla honom vaken till 19 iaf .

I morgon börjar dom 9 så det är ju bra . Men sen på fredag blir det tidig morgon igen .

I dag hade jag tur å åkte med Camilla hem så va hemma redan halv 3 så då gjorde jag middagen klar innan jag hämta grabbarna kvart över 3 ! Å det var skönt för nu är middagen avklarad å vi kan slappa resten av kvällen !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0