Lördagen

2013-02-03 kl. 09:03:09

I går va en plocka dag ! Att jag storstädat på fredagen ja det syntes knappt! Så plocka plocka å plocka gjorde man ! Dammsög ca 5 gånger tror jag ! Haha ! Max han släpper allt efter sig !

Baka bullar gjorde jag med men degen jäste aldrig å bullarna vart super konstiga så jag slängde skiten !

Tog ungarna till affären å köpte ingredienser till en saftig kladdkaka å bakade det i stället.

Barnen va på super bra humör i går vilket va underbart då Stoffe jobba dygn !

Griniga barn när man är själv är ingen höjdare .

jag däcka kl 23 i går utan problem ! Trött AB va bara förnamnet !

Max vakna kl 05 men fick han å somna om vid 06 till 07,45 vilket var skönt !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0