Jobbar måndag

2013-02-21 kl. 13:59:28

Japp på måndag börjar jag jobba igen ! 07,30 ska jag infinna mig på lindvreten ! Tänk vad fort tiden gått :-(

Max är över året å börjat på dagis !

Helt sjukt vad fort det går !

Nu börjar vardags rutiner med arbete å allt vad det innebär!

Det är med blandade känslor jag börjar arbeta igen !

Nya arbetstider å nya arbetsuppgifter väntar på måndag !

Har under 12 års tid jobbat 3 skift å nu ska jag börja jobba dagtid !

Hmmmm undrar hur det kommer kännas ?

Får iof mer tid med familjen vilket känns bra men kommer sakna den lediga tiden mitt i veckan !

Men inga mera helger och röda dagar ! Ingen mer jul å nyår, påsk, midsommar vilket känns underbart ! Å inga mera nätter !

Kommer att jobba 75% i början vilket känns skönt 07,30-13,53 ! Sköna arbetstider faktiskt !

Som sagt på måndag smäller det ! Prata med strömmis idag å ett eget litet kontor väntar mig på måndag !

Önska mig lycka till ;-)


Kommentarer:

annelie, sandras mamma

Spännande och ett stort lycka till
Annelie

2013-02-21 kl. 15:15:52
URL: http://thibia.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0