Vaknar på ett sätt man absolut inte vill

2012-09-14 kl. 13:47:18

Kl 6 vaknar jag av att jag mår så illa . Så illa att jag tokspyr ! Fy fan i helvettet vad jag hatar å spy ! Kände i går att jag inte riktigt var på topp i magen men jag höll ut . Å när vi kon hem från 5 timmars shopping så kände jag att nej fan vad magknip jag har .

Har nu jordens huvudvärk å mår som en överkörd grävling . Ligger fortfarande i sängen. Tur jag har min nya tv och i dag kom tvillingkortet oxå så snart kan jag kolla på alla kanaler här inne . Gudars så skönt .

Annars i går så vart det massa nytt å fint på Ikea :-)

Så nu är det höst fint i vardagsrummet !

Och till kom har vi köpt en ny overall . Å ja det blir en overall ! Tycker alla mamma sitter å gnäller över overaller å att det kan man inte ha till en 4 åring utan det ska vara jacka å termosar ! Nääää där har ni fel ! Men iaf det vart en Helly Hansen med avtagbart innerfoder så på vår å höst kan man ha den som skaloverall . Mkt smart !

Nu ska det bara inhandlas vantar å sånt å så en overall till Max oxå ! Har hittat en från Molo å rainbow så det får bli den . Är kär i den overallen :-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0