Regnig dag

2012-10-03 kl. 23:15:57

Fy vad det regnat i dag :-( tur Kim har bra ytterkläder på dagis å håller sig torr ! Stackars andra barn va ute helt dyngsura ! Fick beröm av fröknarna om att Kim alltid har så bra ytterkläder . Det är kul å höra ! :-)

Jag har alltid varit noga med det ! Kosta vad det kosta vill ! Mina barn ska aldrig behöva frysa eller bli dyngsura!

Å på onsdag åker pappa å Stoffe till Ikea å köper Kims nya möbler ! Det kommer bli sååå bra ! Hoppas jag iaf ! Så himla bra att pappa kan boka camfil bilen !

Så nu ska det målas i hans rum så det är klart till onsdag !

Å jag ska boka en iPhone 5 ! Tänker inte binda upp mig på nå abonnemang utan cashar den istället ! :-) fan så mkt bättre det ! Blir alltid mkt dyrare med abonnemang . Å skönt å inte vara uppbunden .

Annars i dag så har jag å Max myst å varit lata . Vi har inte gjort någonting alls . Varit så lata så Stoffe fick köpa med sig kolgrillen hem till middag . Haha ! Lata Linda AB . Men men ! Hösten ger mig Ingen energi när den är regnig , grå å trist ! Ge mig sol å härliga höstvindar !

Å från det ena till det andra så firar jag å Kristoffer 6 årig bröllopsdag på söndag den 7 okt ! Så då får jag nog allt ta å laga mat ;-)

Nä nu ska det sovas ! Luncha med Sussie i morgon !

Kram alla !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0