Vet inte vad det är !

2012-11-10 kl. 20:32:16

Men känner mig lite nere ! Känner mig ensam på nå sätt . Vet inte vart den känslan kommer i från . Känner mig värdelös !

Känner att jag inte räcker till! Inte bra nog !

Det är aldrig ngn som ringer mig , bjuder med mig på fest , middag , fika . Man hör å läser om alla som ska hit å dit å jag blir aldrig tillfrågad ! Varför undrar jag ?

Har jag gjort något? Men alla är ju så jädrans fega å inte vågar säga något !

Som nu hade jag bjudit in till middag den 17 nov ! 2 st svarade , resten sket i att ens svara !

Hör väl till allmänt hyfs å svara ? Vare sig man kommer eller inte ?

Jag försöker alltid ställa upp eller rättare sagt jag ställer alltid upp på mina vänner 24/7 å familj ! Kanske är just därför man blir behandlad så här

Hur kul är det Lixom ?

Ähhhh skit samma ! Orka !

Jag har världens finaste barn å man ❤❤ så länge jag har dom är mitt liv fulländat !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0