Sjukstugan fortsätter

2012-11-09 kl. 00:07:36

I går morse så fick man veta att man levde ! Kräksjuka å ta hand om 2 barn var inget att leka med ! Huvva ! Senare på kvällen när Stoffe kom hem så övergick allt till sån huvudvärk å ont i lederna att jag höll på å dö !

I morse va jag så död att jag kom inte upp ur sängen fören halv 12 å va uppe i 30 min å sen gick å la mig igen å somna om å gick upp 16,30 ! Helt död ! Har sån värk i kroppen å huvvet ! Pina mig in i duschen vid 23 tiden ! Huvva !

Vill bara bli frisk !

Ligger i sängen å lyssnar på alla snarkningar Stoffe drar ! Suck suck suck !

Men har inte hjärta å putta på honom då han slitit hela dagen här hemma !

Fast å andra sidan så har han ju gjort det jag annars brukar göra så ska nog putta lite på honom ;-)

Eller kanske ska lägga mig på soffan !

Varför ska karlar snarka ? En sån onödig grej ! Det är ju så fruktansvärt irriterande ! Detta ljud alltså !

Men barnen är friska nu iaf vilket är skönt ! Max har börjat äta ordentligt igen å nu när vi höjt dosen på medecinen så har hostan börjat minska ! Känns bra !

Han fick tag på Kims äpple i dag å tugga i sig det helt själv ! Urgulligt ❤❤

Stora killen


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0