Min mamma ❤

2012-11-01 kl. 22:15:16

Kom till mig i dag/kväll å hjälpte mig med barnen ett par timmar ! ❤ Å det va till stor hjälp då Max är väldigt missnöjd över allt just nu. Han är gnälligare än gnälligast då han med är jätte förkyld å har mer tänder på G.

Så jag kunde vila en stund å så hade hon med sig mat till mig så jag slapp laga mat .

Jag mår som en överkörd grävling . Ligger nu i sängen med Max brevid mig . Är inte van å han i sängen då han alltid sover i sin säng . Men nu lyfte jag över honom då han är väldigt orolig å jag pallar inte å gå upp å ur sängen hela tiden för å ge han nappen .

Ska försöka å blunda en stund men denna huvudvärk gör att jag har svårt att slappna av .


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0