Cirkus maximum

2012-05-04 kl. 22:46:57

Ja det har jag å Kim varit på i dag . Det var super kul . Kim va helt överlycklig . Först tänkte vi inte gå när jag såg priserna ! Huvva va dyrt. Skulle kostat oss ca 700 kr å gå! Men sen va det en tjej på FB som sålde en biljett för 150 kr så då slog jag till. Hämtade upp den på stan å sen åkte vi å köpte en biljett till på cirkusen !

När jag berätta för Kim att vi skulle på cirkusen vart han helt lyrisk ! Oj vad han längta !

Han skötte sig helt exemplariskt hela kvällen ! Det var så mysigt å kul ! Älskar att göra saker med barnen !

Tyvär fick man inte ta kort pga blixtarna ! Å det förstår man ju ! Det stör djuren å artisterna !

Men sammanfattningsvis så va det hur kul å mysigt som helst ! När vi kom hem tog det ca 10 SEK sen sov Kim ! Helt däckad ! Han har haft såååå kul ! Han skratta å hejja å klappa händerna ! Min älskling !

Tack min underbara son för en super mysig kväll! Bara du å jag ! Älskar dig mest !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0