Äntligen har det kommit fram !

2012-03-08 kl. 20:31:46

Jag har ju alltid vetat att min farfar Arne jag växte upp med inte varit min riktiga farfar!

Har ju på senare tid varit nyfiken på min riktiga farfar! Evert heter han ! Har forskat lite å fick reda på lite grann som att han var lantbrukare! Å var gift å hade 3 barn förutom min pappa! Hittade då en bild å han å pappa va ju såååå lika! Men bilden var så suddig å dålig så man såg inte så bra !

Har länge velat ta kontakt med honom men inte vågat!

I går ringde min pappa å berätta att han fått ett telefonsamtal från en Henric som visa sig vara pappas bror ! Han hade hittat pappas namn hos Skatteverket i samband med Everts bortgång ! Pappa stog ju som son till Evert!

Everts familj har inte vetat nånting! Men nu har allt kommit fram å jag har 9 kusiner å 2 farbröder å 1 faster !

Jag hoppas att hans familj tar detta besked bra å vill träffa oss !

Nu vet man vem pappa min är lik !

Vila i frid Evert ! Jag ångrar att jag aldrig tog kontakt med dig eller iaf gav mig tillkänna !

Du å pappa är fruktansvärt lika<3


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0