Äckliga magsjuka!

2012-03-05 kl. 21:08:50

Ja inte har den lämnat oss inte! Kim har sån diarré så det finns inte! Han va pigg å glad i morse å allt! Han å jag åt frukost i sängen å kolla film! Sen va vi å shoppa nya skor till honom :-) bytte hans fodrade Regnställ ! Vi va på rusta en sväng å köpte en engångs grill för han ville grilla korv ! Toppen mysigt hade vi! Vi grilla korv å han åt ! Sen mötte vi upp Sandra med grabbarna så dom skulle leka en sväng i lekparken! Men märkte då på Kim att han va inte helt ok! Inget go i han! Å efter bara typ 10 min ville han hem!

Ville inte alls leka!

Väl hemma vill han bara ligga i soffan å titta film! Sen får han sån magknip å bara springer på toan hela tiden ! Stackarn !

Efter 10 toabesök så däcka han i soffan !

Jag trodde han så gott som frisk !

Å jag har frossa å spyan sitter i halsen ! Hemska äckliga magsjuka lämna oss nu! Du har varit här sen i torsdags natt!

Hela min familj ligger oxå i magsjukan ! Pappa börja i natt kl 12 sen kom mamma kl 1 å sen benis i skolan i dag å sen min stackars farmor ! Fyyyyy!

Jag dör om Stoffe å Max oxå åker på det !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0