Varför ska man bara skriva om bra grejer??

2012-06-05 kl. 00:09:02
Ja det har jag undrat länge... Varför blir folk så negativa om man skriver om jobbiga saker på bloggen... Varför ska man bara skriva om fint å roligt..?? Nä känner man att man vill skriva av sig om tråkiga, jobbiga,vidriga,taskiga saker så ska man göra det..

Å ni som tycker att jag är neggo ja skit i å läs... Bara att byta sida..

Livet är inte alltid en dans på rosor å rosa moln.. Nej det är djupt å mörkt oxå.. Just  nu är mitt liv å min situation kass...

I bland undrar jag: Är gräset grönare på andra sidan? Ja det lär jag aldrig få veta om jag inte tar det steget å ser efter!!

Allt har stannat upp å finns inte så mkt att hålla kvar vid.. Har försökt men kommer alltid till samma punkt..

Så väljer nu att ta steget å gå vidare! Varför hymmla om något som inte är bra? Man mår ju inte bättre för det..

Varför ska vi svenskar alltid skämmas om det inte går bra? Vi svenskar får bara inte misslyckas.. Varför är det så??

Jag skämms iaf inte när det inte går som man tänkt sig... Man ska vara glad över att man kan erkänna å stå för dom dåliga sakerna som händer i ens liv..

Jag har nu tagit steget å går vidare.. Har nu bestämt mig för att må bra..

Kommentarer:

Sandra

Men gumman, ska ni gå ifrån varandra? Varför har du inte sagt något? Finns ju här om du vill prata.. Vi får höras senare idag! Kram <3

2012-06-05 kl. 06:25:35
URL: http://Sandraaas.se
Wife'i

Såå Rätt & Sååå Bra Skrivet Älskling!!!



Du förtjänar att (för en enda jävla gångs skull)

sätta DIG Själv & Barnen Först & att vara Lycklig!!

Du förtjänar det Absolut Bästa!! <3



Ingen kan någonsin påstå att Du inte gjort ALLT inkl att böja dig själv i Brygga & tillbaka för att förbättra situationen...Men det är en Omöjlig uppgift när Du är den Enda som försöker!!



Allt jag vill är att se DIG & Barnen Lyckliga igen! <3

Att få tillbaka Min Tjej med Glimten i Ögat & Charmen i Topp...Då är Du Helt är Oslagbar!! :)



Finns här för Dig det vet Du! ;)

Älskar Dig Min Underbara Vackra! <3

<3 PUSS <3

2012-06-05 kl. 10:59:42
URL: http://mymiraclewithin.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0