Trosa marknad

2012-06-10 kl. 21:40:33

I går va det marknad i Trosa ! Som tradition så måste man gå! Även fast det bara finns skräp så går man ändå!

Först gick jag med bara mamma ! Skönt å gå utan barn en stund ! Lite fynd gjorde vi ändå! Även fast vi inte skulle köpa något !

Sen mötte vi upp Stoffe med barnen å syrran å benis ! Strosa lite till å lite till ! Vart nästan 4 timmar på marknaden !

På kvällen vart det bara mys med snacks å läsk ! 2 glas rött unnade jag mig med ! Jag å mamma satt uppe å surra till nästan kl var över 1! Så i dag är man trött !

Kim sov till 10 i morse ! :-) han var helt slut i går ! Så förstår att han sov så länge !

I dag har vi bara tagit det lugnt ! Fikat i lekparken å bara varit ! :-)

Väntar på att Stoffe kommer hem från jobbet snart !

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/464185/images/2012/pic_206090424.jpg" class="image">


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0