Sömnlös i Södertälje

2012-07-21 kl. 01:54:06
Ja kl blir snart 2 å här ligger jag på soffan å grubblar över framtiden ! Vad kommer att hända? Kommer jag ha nå jobb i feb eller inte? Vill jag bo kvar i Södertälje eller ska man flytta ner över ? Är ju sugen på Jönköping igen ! Jag gillar sen stan alltså ! Har alltid gillat Småland ! Tankarna är många ! Är ju som uppväxt i Småland på somrarna å att jag bodde där 1 år själv oxå !
Barnen skulle få en tryggare uppväxt där nere oxå ! Samt att huspriserna är måttliga ! Allt finns å det är nära till Sthlm !
Vad ska man göra med livet ? Har ju vart sugen på att skaffa sommarstuga där nere med ! Kanske ska börja med det å sen flytta ! Då har man boende iaf om man skulle få jobb !
Ja det tål att tänkas på ! Ska grubbla vidare här i soffan ! Hoppas jag somnar snart då jag är själv med barnen hela dygnet ! Min rygg blir ju fan aldrig bättre heller ! Orkar inte med denna smärta ! Har haft det snart i 2 v ! Samt att jag haft å har barnen själv nästan hela tiden så man får ju aldrig chans å vila upp den ! Men ska inte klaga ! Jag är iaf med mina barn ! Men lite hjälp hade ju varit uppskattat !

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0