Tiden

2012-01-09 kl. 20:03:36

Ja den går så otroligt fort ! Max har redan varit hos oss i 1v å 1 dag! Å allt har rullat på jätte bra! Vi har det oförskämt bra! Så jag njuter av varenda SEK det varar!

Mår även oförskämt bra i snittet! Med Kim kunde jag knappt gå på 2 v! Så jag är glad över det!

Men har ju åkt på en urinvägsinfektion! Som tur va kände jag det direkt i lördags å fick pencelin direkt !

Annars så har vi tagit det lugnt å bara njuter! Kim å pappa va ute å åkte snowracer förut nerför våran slänt å han tycker det är så kul!

Nu har Kim precis gått å lagt sig! Eller han ska bli buren upp å ner ! Varje kväll gör han en kullerbytta i soffan så han hamnar upp å ner å så ska Stoffe bära han så till sängen ! Sötisen!

Men Max han kräver bara en mjuk plats så somnar han !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0