Hemgång

2012-01-03 kl. 22:38:02

Ja i dag vart det hemgång! 1 dag tidigare än tänkt! Alltid skönt att få komma hem ! Det är lugnt å skönt på BB oxå! Man blir bortskämd där! Det är skönt! Men det finns ju inget som slår sitt hem!

Så vi åkte raka vägen ner till Trosa å hämta Kim! Han va lagom sotis å grinig! Men så fort vi kom hem vart han sitt riktiga jag igen! Omtänksam å hjälpsam, pussig å kramig:-) åt massa mat å bara va världens finaste Kim !

Kim å pappa har skruvat i hop spjäl sängen å bäddat fint medans jag å Max har legat å sovit! Nu har vi precis haft lite kvälls fika å myst! Så nu först ville Kim gå å sova! I dag fick han faktiskt vara vaken hur länge han ville! Det är ju spec att bli storebror !

Så borta bra men hemma bäst !

Max utanför sjukhuset på väg hem!


Kommentarer:

Ida

men åh vad han puttenutt!sötnos! längtar tills min förkylning går över så jag får pussa!

2012-01-04 kl. 13:20:15

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0