Trosa , klippning å lekdag!

2012-02-06 kl. 12:02:43

Ja i lördags va vi i Trosa hela dagen ! Mamma fyller ju år den 10 feb men då är vi i Norrland så vi fira henne lite tidigare ! Hon fick ett varsit örngott av Kim å Max som det stod worlds greatast grandmother på ! Å ett present kort på en klippning hos Annica av mig å Ida !

Hon bjöd på tårta å kaffe !

Jag själv unna mig en klippning hos Annica oxå ! Vart super nöjd som vanligt !

Sen på kvällen så gick jag över till Annica å snacka lite skit ett par timmar !

Då bestämde vi att vi skulle ta våra barn till lekslottet på söndagen ! Så vid 11 kom Annica å theo å så åkte vi till lekslottet ! Stoffe å Max var hemma !

Barnen busa som bara den medans vi satt å fika i lugn å ro ! Hur skönt som helst !

Avsluta dagen på donken ! Killarna sa att deras magar ropa efter hamburgare !

Tyvärr vart det inga kort från dagen ! Va så mkt folk på lekslottet plus att dom knappt va stilla !

Fick ett varsit kort från donken bara !

Kim va helt slut från gårdagen så vi försov oss i morse ! Vi vakna kl 9 å då börjar han på dagis ! Så vi vart lite sena !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0