Uppehåll

2012-12-06 kl. 23:51:28

Som ni märkt har jag haft ett blogg uppehåll ! Det behövs i bland faktiskt !

Sen sist har det hänt en del ! Dom nu ligger jag med feber å infektion i min tand ! Har så ont att jag grinar ihjäl mig i bland ! Har nu fått 2 pencelin kurer ! Kåvepenin å flagyl ! Ska äta i 10 dagar !

Va till tandläkaren i måndags å i dag va ansiktet stort som en fotboll och feber å ja jag grina som ett barn ! Tillbaka till tandläkaren å han slipa lagningen på tanden i gen så trycket skulle bli mindre å så skrev han ut flagyl ! Har en varböld i tandroten som kåvepeninen inte kommer åt !

Kan ju säga att jag önskar fan inte min värsta fiende denna värk !

Blir ytterligare 1 natt på soffan för sova är omöjligt ! Så älsklingen å barnen får lugn å ro i sina sängar så jag inte stör dom !

Ligger med onepiecen å täcke å 2 filtar å ändå fryser jag !

Äter citodon å Ipren varannan timma men har ändå ont som fan ! Så ni kan ju tänka er hur ont jag har !

Och det som kommit så mkt snö oxå ! Vill ju vara ute å leka med barnen juhh !

Kim är helt överlycklig över snön ! Han älskar det ! Så kul å jag är så glad för hans skull ! ❤

Hoppas att snön ligger kvar över jul nu bara !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0