Riktig skit dag alltså...

2012-08-11 kl. 16:06:36
Men är jag förvånad?? Nej det är jag inte.. Alltid när man ska göra nåt kul slutar det i total kaos.... Å nej jag är inte bitter.. Har bara en skit dag helt enkelt...

Jag är så jävla besviken så det finns inte.. Hatar stockholm ibland alltsååå... Hatar deras trafik å att det kan förstöra så jävla mkt.. Å nej det är inte bättre i Norrland!!

Så ledsen för Kims skull.. Han hade ju sett framemot grönan som bara den... Å så förstör en bro jävel allt...

Har sån lust att ställa mig på en bergstopp å skrika skiten ur mig...

Ja såååå arg,ledsen å besviken är jag... Cant help it.. så är de bara..

Så 4 timmar i bilen vart våran lördag... Wihoooo!!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0