Påskafton

2012-04-08 kl. 23:02:32

Ja den började som vanligt med kaffe å morgon mys med barnen ! Sen en repa på stan ! Stoffe shoppa lite för sina påsk pengar han fick av mig i sitt lilla ägg !

Å jag fick present kort på twillfit å mästerkockarna kokboken :-)

Sen åkte vi ner till trosa till Annica å Ante på middag ! Helgrillad oxfilé å hasselbacks potatis ! Ljuvligt gott ! 1,7 kilo åt vi upp! Hehe ! Barnen lekte å hade påsk äggs jakt ! Annica hade ritat upp ledtrådar så dom fick leta ! Å det uppskattades i massor ! Kim å theo leker så bra ! Så kul att dom funnit varandra !

Rasmus å Emma är ju så fina dom med ! Emma lekte med Max å gullade massor å Rasmus hjälpte grabbarna med bil bana å annat !

Vi var inte hemma förens vid 23 tiden ! Båda barnen tok däcka i bilen å sov ända till 9 i morse! Så skönt !

Så Stoffe åkte å träna direkt i morse medans jag å barnen hade pyjamas mys i soffan ända till 11 :-)

Sen gjorde vi lunch å styrde kosan mot Ikea ! Varför det vart Ikea va för att när jag fråga Kim , vad vill du göra gubben : vi kanske kan åka till Ikea mamma fick jag till svar ! Ok visst älskling jag säger inte emot där ! Haha !

Så nya gardiner , lampor, matta , kuddfodral, kuddar , ljus stakar å glas fick följa med oss hem ! Så nu har vi vår stylat vardags rummet !

Vart riktigt bra faktiskt !

Super nöjd !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0