Långfredag

2012-04-06 kl. 22:31:34

Ja men visst är den lång ! Förr va den det iaf när allt var stängt ! Dö tråkigt va det då! Men i dag så åkte vi till sollet (Sollentuna c ) för shopping ! Men det va ju en så tråkig galleria! Fanns ju typ inget ! Inte ens Åhléns å kappahl! Men Kim fick pyjamas , kalsonger, chinos å tshirt! Max en body å jag en platt tång !

Vi käka lunch å jag fuska lite ! Hehe! Jag tog en Thai buffé å hämta till Stoffe oxå så vi båda åt på min ! Hehe! Varför betala dubbelt !

Sen fika vi oxå så klart ! En skön dag ändå ! Kim beställde tacos till middag som vanligt på fredagar !

Å i morgon på påskafton så ska vi hem till Annica å Ante på middag ! Ska bli super trevligt ! Å ha just det ! Jag har kapat av håret. !

Va nere hos Annica i går å klippte mig å slängde i en toning i håret !

Det röda börjar sätta sig nu ! Äntligen !

Nu kollas det Big Brother å Marcel har fått en auto nominering ! Yes ! Ut med mobbaren !

Snart vankas det sängen för ska ner på stan i morgon å fixa det sista !

Glad påsk på er alla !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0