Storstädat

2011-09-30 kl. 21:56:20

Ja det har jag å Stoffe ägnat förmiddagen åt! Så nu luktar det gott här hemma! Drog ut mattorna å piska dom oxå å det behövdes kan jag säga! Fy så mkt damm va i dom ! Men dom behöver en tvätt oxå. Så blir till att tvätta dom hos mamma då vi inte har en grov tvättmaskin i föreningen!

Har även varit å hämtat ut min tens maskin i dag! Så nu kan jag köra det hemma när jag vill! Såååå skönt!

Å vädret kan man ju inte klaga på heller! Herregud vad varmt det varit i dag å i går med ! Känns helt skumt att gå i t-shirt ute den 30 sep! Men bara att njuta för snart är minus graderna här!

I morgon tänkte vi packa in oss i bilen å åka ner mot Trosa skogarna å plocka svamp! Om det finns nå kvar vill säga!

Bebis i magen lever rövare kan jag säga! Spark spark mest på morgonen å kvällarna :-) mysigt är det! Magen bara växer!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0