Föräldra möte!

2011-10-05 kl. 15:57:02

Ja i går så va det föräldrar möte på dagis! Jag å Sandra tog sällskap dit! Men det va jätte dåligt med föräldrar där! Tråkigt tycker jag! Men det va kul att höra på allt nytt som dom ska jobba med under hösten å våren! Å se en massa kort på barnen å vad dom gör å så! Jag å Sandra bestämde oss för att gå med i föräldrar rådet! Kanske kan man påverka på något sätt! Å någon fotografering blir det heller inte av i år! Förlåt att jag säger detta men måste dessa svarta barn ta över allt? Att så många ska få lida av att dom vistas i detta land med skyddad identitet :-( blir faktiskt arg över det!

Men får väl fota Kim på annat sätt!

I går va det ju kanelbullens dag så då gjorde jag å Kristoffer bullar för första gången! Dom vart lite torra men gick att äta! Tror vi hade dom för länge i ugnen! Men Kim åt dom iaf:-)

På väg hem från dagis i dag så va vi förbi kiosken å posta lite tradera saker som vanligt :-) å Kim fick en klubba så här på en onsdag ;-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0