Omeprazol

2011-11-02 kl. 12:32:23

Jag har fått den hemskaste magkatarren ever! Jag har tuggat vidriga gaviscon som en tok men inte hjälper det! Har typ druckit filmjölk, å det blir bara värre! I natt satt jag på toa kl 3 å tugga gaviscon som en tok för att inte väcka Stoffe! Somna om runt halv 6 död! Ringde min barnmorska å berätta hur jag mådde! Å att jag kan inte äta klart antibiotikan mot urinvägsinfektionen för min mage brinner! Ja du får avsluta den då å tyvärr finns det inget man kan göra mot magkatarren ! Gissa om jag vart arg å ledsen! Jag orkar inte må så här! Ligger ju bara i sängen å vrider mig! Ringde lillesyster som har känslig mage å tänkte att hon kunde ge mig lite tips!


Men eller hur! Samma svar där typ! Linda jag vet hur du mår men jag är ledsen! Det ända som hjälper är omeprazol men det får du inte äta då du är gravid å det är bara läkare som kan skriva ut det!

Så jag ringde förlossningen å fick så klart prata med en BM å hon sa ju samma sak ! Nej du får tugga gaviscon! Då ledsna Linda kan jag säga! Jag sa det att jag dör av smärta! Jag orkar inte! Jag kan inte ens äta min antibiotika för min mage brinner! Då prata hon med en läkare å han ordinerade omeprazol! Tack å lov! Jag orkar inte 1 SEK till alltså! Jag är helt död! Kan det inte bara bli 12 jan nuuuuuuuu! Hela nov å dec kvar! Suck! Nu vill jag ha nåt att se fram emot så tiden går lite fortare men det är ju inte det lättaste när man är sjukskriven å pank!

Tur jag har min Kim som får mig å le varje dag ! Å jag smälter när jag ser han sova! Han är så fridfull! Mitt hjärta!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0