Julskinka!

2011-11-26 kl. 12:26:24

Fan vad gott det är! I kväll ska vi göra en! Jag å Stoffe har alltid gjort en på första advent sen vi vart tillsammans för snart 8 år sen men i morgon så jobbar han så vi har lite första advent i kväll i stället ! Stoffe är förste skink lagare! Har varit hans uppgift i 8 år :-)

Hans grupp vann tunnbrödrulle cupen i går! Första pris 1 toa borste! Haha! Ja vad säger man om vuxet dagiset!

I natt vakna Kim kl 5 å ville gå upp! Vilket inte mamma ville alls! Jag somna inte fören efter 2 i natt å därimellan upp på toa ett antal gånger! Så när Stoffe kom hem i morse sa jag bara , han är din! Natti natt! Så när jag vakna kl 11 va det tomt här hemma!

Då hade dom åkt upp Vallentuna brandstation å bytt till vinter däck! Kim for runt som en skållad råtta där inne! Spela bandy, träna om vart annat! Så nu ska jag softa tills dom kommer hem ! :-)


Kommentarer:

Sandra

MUMS! Skulle ju kunna leva på julskinka och julknäcke :-)

2011-11-26 kl. 17:36:09
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0