Akupunktur

2011-11-08 kl. 17:19:50

Det ska jag på nu på torsdag! Ska bli intressant å se hur det fungerar! Ska gå på det 2 gånger i v fram till förlossningen ! Spännande!

Å i dag hade dom ju stängt av vattnet å värmen igen mellan 7-17 å jag som bara måste duscha på morgonen får ju panik om jag inte får det! Så tur att man har kort på Sydpolen så jag kunde åka dit å duscha! Vägra åka till sjukgymnasten oduschad ! Huvva!

Å efter det vart det storhandling på Willys så nu ekar inte kylskåpet längre! Hurra!

I morgon har Lill fisen maskerad på dagis så han är så mallig nu när han ska få ha sin pirat dräkt till dagis :-) sötnöt han är då !

Nu ska Lill skiten ner i badkaret !

Adios!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0