Å åka pendeltåg

2011-11-25 kl. 20:09:52

Japp det gjorde jag å Kim i dag ! Å han vart så glad! Han älskar att åka tåg nämligen ! Sitter still å tittar ut å sen charmar alla på tåget! Unga som Gammla , tjejer som killar ! Så gulligt! Vi va upp till högdalen å skulle kolla på när pappa Stoffe innebandy cup med jobbet ! Men Kim vart så rastlös så Stoffe fick köra oss i pausen till tåget ! Sen när vi kom hem skulle vi göra våfflor men orka! Nej så vi gick å köpte pizza ;-) det får man unna sig i bland !

Va även på akupunktur i dag igen! Å tack å lov att det finns! Jag blir en helt ny människa av det ! Me love it!

Kim somna nyss så nu ska jag mysa upp mig i soffan med julmust , godis å min one piece:-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0