Kråka i näsan!

2011-01-31 kl. 20:36:03
Jaha då börjar man bli förkyld då! Har ju inte vart dunder förkyld än så jag är ju inte förvånad! Min tur nu! Kim är oxå en liten snoris!

Han fick vara hemma i dag från dagis!

En annan har ju börjat jobba dagtid nu... Svensson månd-fred 8-14.18.. Jajjemen! Inga helger nätter å kväller längre... Å det suger... Att jobba dagtid är min värsta mardröm... Å nu är den här..

Men men bara att bita i det riktigt beska sura äpplet å jobba....

Håller på att göra om här hemma!! Kastat ut en massa skit å köpt nytt :) Me like.... Nu väntar vi bara på att få matsals möblrena sålda så vi kan köpa nytt!!!Jag längtar som fan...

Va ute i lördags!! Vart full som en alika å låg död i går... Rörde mig sammanlagt 50 m tror jag!! Bakis som fan... Så nu blir det inge fest för mig!


Jag som är ute typ 3 gånger om året å nu har det blivit 2 helger på raken... Inte bra inte bra!!

Men kul hade jag å jag dansa som en tok :)

Var även på skansen i lördags men min lilla familj... Å Kim bara älska det! Han var helt lyrisk av alla ormar,spindlar å fiskar!! Men det bästa va krokodilerna å hajarna!! Han bara ropa på dom HEJ KROKODILEN HALLÅ ,HEJ HAJARNA HALLÅ HEJ HEJ!! Han stod å prata med dom!! Å så har dom ju en liten regnskog som man kan gå igenom å där skulle han ju gå 1 miljon gånger... Runt runt runt... Älskar verkligen att se han så glad å när han har så där super roligt!!

LÄgger in lite bilder en annan dag... Orkar inte det just nu!!

Nä ska snyta mig å ta lite nässpray!! Kan inte andas :(

Kommentarer:

Ida

Åååå lille Kim <3 Lille nejsägaren är supergo, innerst inne ;) hihihi

2011-01-31 kl. 21:57:16
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0