Ser fortfarande ut som 18

2011-02-10 kl. 13:37:05
Ja det tackar man för!

I dag när jag gick till kiosken för att köpa lotter så fick jag visa leg! Å herre gud sa jag.. Mer än gärna! Jag som börjar få en liten 30 års kris! Så det måste ju betyda att jag ser fortfarande ut som 18!! Me like! Hon gjorde min dag!

Emma du vet vad jag menar!! Om någon!! Hahah!! Emma jag fick visa leg! Mina rynkor är inte riktigt synliga ännu!!

Å vinter vart det pang bong igen!! Tok snöar å blåser!! Fuck! Men men det är ju bara februari så våren kan man ju inte riktigt kräva på en än!! Tyvär!

Men fan vad jag längtar!! Vill så gärna ha sol å värme å fågel kvitter!!

Jaja!! Nu ska hämtas ett stycke damp från dagis!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0