Lördag

2011-02-05 kl. 16:59:06
Vakna 7 i morse.... Morrrar hårt!! Hallå det är lördag= sov morgon juhhh!! Men Nej Linda vaknar kl 07.00... Men låg kvar å halv sov lite... Så när Kim vakna så sa jag direkt, Mamma går upp med dig! Pappa får sova en stund till!! Stoffe klaga inte precis!! heheh!!

Så vi gick upp å åt frukost i soffan faktiskt! Det får man göra på helgerna tycker jag :) Så vi kolla på Special Agenten OSO och mös !!

Sen kl 10 då väckte vi pappa !! Sen skulle jag gå å handla köttbullar till lunch men passade på att springa ner på loppisen en sväng å där hitta jag en massa djur till Kim! Det var 2 pojkar i 10-12 års åldern med sin mamma som hade ett bord å pojkarna vart så glada när jag handla av dom.. Handlade för 100 kr å dom vart helt wow! Sen hörde man mamman till sönerna åååå det är så kul att era leksaker verkligen kommer till användning och att ett annart barn kommer bli så glad, Så ge henne djur på köpet !! Hihihi!! Tycker jag va gulligt!!

När jag kom hem med en påse med djur vart Kim helt lyrisk.... Gud så glad han blev!! Alla hans favorit djur oxå!!





Så nu när vi skulle ner å mata änderna på stan så skulle han med sig alla djuren!! Men vi lyckades förhandla om saken och krokodilen, tigern och en Dinosaurie fick följa i vagnen!

Inhandla lite smink när vi ändå var nere och doppresent till lilla Emma! Skönt nu har man det avklarat!

Sen hyrde vi en film oxå... Grown up boys! Får se om det är nåt att ha!! Så det blir bara en lugn å skön mys kväll hos Familjen Nyberg denna lördag kväll!!

I går så åkte vi ner alla till mamma å pappa i Trosa efter jobbet! Vart bjudna på Tacos å en massa fika!! Och Kim fick dampa av sig lite med Benis!! Skönt för han och oss!! Han har ju vart hemma från dagis i 1 v nu så han va lite dampig!

Bjuder på lite kort som Kim har knäppt själv !! Kom på han med kameran en dag!! Hmmm!! Resultatet blev så här:









Vilken fotograf :)

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0