...........

2011-02-06 kl. 16:07:01
Jag har ont i huvvet som fan!! Gahhh!!

Men men!! Jag å Kim har varit ute i solen i dag på en långpromenad.... Det var super skönt! Mer sol nu snälla väder gudar!! Mera sol!! Man blir så mkt gladare då!

Kim har fått dille på pannkakor!! Han har aldrig ätit det förut men nu ska han bara ha!! Efter att hans Farfar Dick gjorde det här i veckan så ska han bara ha!! Helst till frukost lunch middag 7 dagar i veckan!! Min lilla knäppis!!

Jag orkar inte göra nån nytta i dag.. Så jag tänker bara slappa! Om det är någon här hemma som gnäller så gör det själv! Börjar bli lite tradigt att ha en sjukskriven latmask här hemma!! Börja jobba snart tack!

Lyssnar på både gamla å nya schlager dängor just nu!! Vilka minnen man får!! Hahahah!! Vill vara 20 igen för typ bara nån vecka å uppleva allt det där kul igen!! HAHAHA!!

Hmmm börjar jag komma in i en 30 års kris kanske?? Man har ju gjort en del galet alltså!! Men jag ångrar inget bara det jag inte gjort !! Men det får jag göra nu dom nästa 10 åren upp till 40!! Hahah!!!

Ibland är det så skönt att lyssna på gamla låtar å drömma tillbaka å inte tänka på nuet!! Som typ nu när man har en 2 åring som skriker för att han inte får titta på musse pigg 24 timmar om dygnet!!

Jag blir galen på denna musse pigg alltså!! Skulle kunna flå han levande i bland alltså!! Vad är det för fel med att vara ute å leka eller leka överhuvudtaget?? Nej denna musse ska man bara titta på!!

Jajajaa!! Nu tänker jag drömma mig bort en stund!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0