Toys r us

2011-12-03 kl. 11:12:39

Nu är Stoffe å lämnar av Kim hos mormor å morfar ! Så vi kan åka å handla julklappar åt Kim! Blir på toys r us då vi har present kort där på 1000 kr:-) så vi får se vad vi hittar!

Tänkte hinna med en bio oxå! Breaking dawn så klart!

Jag har verkligen världens bästa man! Vakna 5 i morse av att både Kim å Stoffe snarka som galningar! Helt omöjligt att somna om så jag tog min kudde å täcke å la mig i soffan! Då kommer Stoffe upp å säger åt mig att lägga mig i sängen igen å att han kunde lägga sig där! Lönlöst sa jag Kim snarkar oxå! Jag ligger här en stund sa jag! Så jag åt frukost å sen somna jag på soffan ! Så när dom vakna så skicka dom mig till sängen igen så jag fick sova till 10,30! Det är kärlek det!

Så snart blir det jul handel så fort han kommer tebax från Trosa!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0