Ledig!

2010-09-12 kl. 12:33:55
Gud så skönt! Nu är man ledig nästan 1 v! Eller ledig ifrån jobbet iaf! På torsdag ska jag på säkerhets mässan med jobbet... Det är det enda v 37 iaf! Så skönt! Ska passa på att få saker gjort här hemma då...

Annars har helgen bestått av arbete.. fredag 13-22 å lördag 13-23! Skulle ju ha jobbat lördag 19-07 men min kära fruga på jobbet gick med på ett byte! Å jag är så tacksam för det.. 19-07 passen är inte roliga alltså.. Så det va en soft dag/kväll på jobbet i går.. Solen på 808 hade lagat lunch som smaka mumms när jag kom... Å sen hände det inte ett skit på jobbet.. Satt å kolla youtube klipp å garva fram till 17.30 typ... Sen beställde vi thai mat.. Vårrullar.... mumms.. me love it!

Efter att man precis ätit klart.. Ja då va det som att sverige vakna till liv igen... Bara droppa in larm efter larm efter larm... Så från 18-23 gick tiden så fort... Så det va kul att det hände lite den sista tiden iaf!

Nu ligger mina prinsar å sover middag... Kim vakna tidigt i morse så stoffe va rätt så pömsig då jag fick sovmorgon eftersom jag jobba i helgen.. Så nu passar mna på att känna lugnet lite innan dom vaknar!

Händer nog inte mkt i dag inte... Är rätt seg.. Har magknip som fan... Magen känns som en ballong...

En dusch på det här då!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0