KOLMÅRDEN!

2010-09-07 kl. 22:51:53
Japp där va vi i lördags.... Super mys pys dag... Jag,stoffe,kim,mamma,wille å benis åkte dit! Pappa hade gratis biljetter dit genom facket METALL! Dagen var bara sååååå bra! Allt gratis... Dricka,popcorn,frukt ja dom bjöd på det mesta :)

Mamma hade snickrat i hop en matsäck till oss alla med pannkakor,bullar,mackor en massa pålägg festis, kaffe! Kan bara säga att allt var kanon...

Kim va helt lyrisk i alla djur... Å hör å häpna nu, han satt still i hela 45 min å titta på delfin showen.... Han bara skratta å tjöt å klappa händerna å skrek titta mamma FISK! HAHA! HAN VA SÅ SÖT...

Han knalla runt i 7 timmar... satt inte i vagnen nånting.. Han haka på stor kusinerna han... min lilla tuffing :)



Kim å mormor kollar på nå konstigt djur.. haha!!



Första fika stoppet :)





pappa å kim kollar på bison oxar :)



Kims nya katt ;)



Helt inne i delfin showen....





Å vad jobbigt det är att vänta på att det ska börja! ;)





Så här trött va man efter 7 timmar.....



i BILEN HEM VA MAN RÄTT TRÖTT MED....



Yngst kör....



Hmmmm jag å stoffe va tydligen där oxå... haha!!

Tack min underbara familj för en suverän dag på kolmården...

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0