MORS DAG!

2010-05-30 kl. 23:59:40
Ja det har vi firat i dag... Jag fick världens finaste teckning å en jätte fin kläd hängare till sovrummet av min underbara son....

Morfar(pappa)hämta mig å kim vid 12 i dag så åkte vi ner mot TRosa till mormor (mamma) Så vi fira mammsen med ett litet paket... Ett jätte fint linne från Gina tricot fick hon av mig... Hon bjöd på tårta å bullar, saft å kaker å kaffe... Kanon väder va det där nere... Helt underbart... Har vart ute hela dagen.. Kim han har vart i lekparken med stor kusinerna Benis å Wille å lekt hela dagen... Han har verkligen njutit min lilla skit unge... Så skönt hos mamma å pappa för dom har ju en liten trädgård där kim kan fixa å dona å leka... Å så har dom en jätte fin lekpark precis utanför... inga bilar ingenting där.. Så man kan sitta på deras uteplats å njuta i solen medans lill kim är i lekparken å leker...

I dag fick mormor äntligen klippa kim... Nu ser han ut som en stor pojke.. Lång håret är borta... Hna vart så snygg så... Han va jätte mallig när det va klart... Han klappa sig på huvvet å sa fin.. :)

Nä det har verkligen varit helt underbart i dag... Vi va inte hemma förens vid 21.... Man glömmer som bort tiden när det är soligt ute så länge...

TACK MIN UNDERBARA FAMILJ FÖR EN TOPPEN DAG/KVÄLL..... ÄLSKAR ER OBESKRIVLIGT MYCKET... :)


Kommentarer:

Sandra

Va mysigt ni hade på morsdag!



Ja Alexander har ja ju inte kört så mycket med pottan utan han har mest fått leka med den.

Han tycker det är intressant när vi går på toa så han ska ju alltid titta på =)

Men den vågar han inte sitta på ännu..



Hur mår ni??



kram

2010-06-03 kl. 08:46:17
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0