I drömmarnas trädgård!

2010-05-28 kl. 00:44:41
Ja kim bara älskar det programmet.. Han sitter som klistrad framför tv:n när det går... Å när det inte är det på tv ja då går han fram å ska ändra kanal å säger makka pakka.. En figur heter ju så i programmet....

Han är ju så söt.. Så jag köpte två filmer till honom å det va verkligen bra.. För i dag när vi kom hem från dagis så va det första han sa makka pakka... Så jag satte på en film åt honom.. Å han satt i 40 min först å titta medans jag laga mat.. Sen så åt vi middag å han vräkte i sig mat.. Å när han va mätt vart det makka pakka igen... Å där låg vi under en filt i en å en halv timma å titta på drömmarnas trädgård... Så mysigt... :) SEn kom pappa Stoffe hem efter jobbet så då åkte vi alla till ica maxi för jag skulle hämta ut min antibiotika på deras apotek så då köpte jag faktiskt ett litet figurset till honom med MAKKA PAKKA, UPSY DAISY, IGGLE PIGGLE... Å han vart jätte glad.. Han släppte inte dom på hela kvällen sen....

Sen så har jag förstått att det finns ett antal föräldrar som avskyr detta program... Men snälla ni det är ju inte ni som behöver titta på det eller älska det... Det är ju era barn... Å man kan faktiskt offra 1 timma om dagen med ett program man inte gillar..

Jag uppmuntrar kim till allt han gillar... Jag är bara glad över att han hittat ngt som han gillar.... Min mys pys skit unge.... ;) Så länge han gillar det så gillar jag det... Han får göra så mkt tråkigt annars ju med oss föräldrar... Som att handla å städa å allt sånt ju...

Sitter på jobbet nu... Ska jobba vidare... Har en del larm att skriva in i alarmos...

Natti natti.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0