Nanook of sweden

2010-03-18 kl. 20:52:00
Ja det är det bästa klädmärket för barn.. Svin dyrt men helt underbart... Har fyndat en Jacka därifrån.. Å jag är så glad.. Har suktat efter den jackan sen jag var i Ö-Vik sist å såg den på Fjällräven outlet där.. Köpte den aldrig då! Köpte en väst i stället...

Men nu har jag fyndat jackan... Är en skaljacka som är helt vind och vattentät.. Så galon regnställ behövs inte längre.. Jackan kostar ny 1650 kr men jag fynda den för 436kr... Kan man bli mera nöjd.. Ne jag är kär i det märket alltså... Så nu ska jag bara inhandla ett par skalbyxor oxå... Jo köpte en fleace i dag med.. Oxå vind tät å vatten avstötande å har andings tjosan.. ja ni vet...

Så nu har han väst,jacka,fleace,mössa å snart ett par skalbyxor i Nanook... Im so happy...

Min skrutt ska ha det bästa :) hehe...

När det gäller ute kläder så är jag petig... För mig är det viktigt att Kim håller sig varm,torr,sval i alla väder.. Regnar det ska han hållas torr,kallt ska han hållas varm å varmt ska han hållas sval... Så då får det kosta lite xtra...

Annars så var jag på utv samtal i dag på dagis... Å kim är ett prakt barn... :) Bara bra saker.. inget negativt alls hade dom att säga... Han är charmig,glad,positiv,frammåt,nyfiken, tar sig an alla slags utmaningar... Ja hon berätta en massa... :)

NU jobbar jag till kl 23.00 sen är det helg.. Ledig till på måndag kväll... Bvc på månd å öron dr:n på onsd.. Så får vi se hur det går...

Ne nu ska jag väl ta å göra lite nytta på jobbet...

Kommentarer:

Ida

Vart har du fyndat det märket? Vill också ha =)



Klart han är ett praktbarn! =) Alla de tre kusinerna är ju bäst!

2010-03-18 kl. 21:59:09
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0