Ikea!!

2010-03-01 kl. 17:32:52
I dag va vi på Ikea å handla lite nytt!!! Kul... Äntligen en matta i vardagsrummet å ny lampa å kuddar... Allt går i grönt.. Då det är inne med det i vår...

Man får lite vårkänsla... hehe!!

Annars har det vart mkt natt jobb för min del.. Bara jobbat nätter den senaste tiden.. Så man är lite sliten...

Ska jobba i morgon natt sen lång ledig till måndag... Wihoooo!!

Ska försöka å städa här hemma då... Ligger efter som fan... Ingen annan som städar här ju.. Stoffe kör bara en rövar städning....

Så det blir till å damma å gno lister å sånt.. Ska fortsätta att riva tapeter då stoffe lagt av med renoveringen å slappat i hop sig igen... Så jag ska få klart det med så Tony kan komma å sätta upp tapeterna..

Här får man göra allt om det ska bli gjort....

Kim han bara pratar så örona skaver... hehe!! Jag är så impad av honom...:)

Har även sagt upp min hemtelefon från TELIA å skaffat 3 i stället... Hoppas det kommer bli bra... Jag mena vi har en räkning från tela var 3:dje månad på 1200kr å vi har ringt för 300... Hmm 900 kr i avgifter.. Inte värt det...

Med 3 kostar det 128 kr i månaden å man ringer helt gratis å man får en mobil med hem nummret kopplat till.. As bra ju...

Då har man hemtelefonen med sig nästan jämt.. hehe...

Ne nu ska jag äta lite middag... Jag slummra till på soffan efter ikea så nu är jag hungrig...

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0