Bahan!

2010-03-12 kl. 11:22:23
Ja BAHAN betyder banan... Det säger kim... Han vill ha bahan!! Så söt...

Å vad jag älskar min lilla bahan... Han är helt underbar... Han har kommit in i en sån kramig å gosig period... Han är såååååååååå mysig.. Jag saknar han hela tiden han inte är omkring mig nu för tiden.. Han får mig att skratta så otroligt mkt.. Han har så konstiga saker för sig hela tiden.. Som när han står vid skafferiet i köket å ropar att han vill ha kaka å han inte får det.. Ja då blir han sur å går in i badrummet å sätter sig mellan toa stolen å badkaret.. Å där sitter han surar i ca 5 min... Å man kan ju inte låta bli att skratta åt honom...

I dag ska moster Jeanette hämta han från dagis... Jag ska snart i väg å jobba å pappa stoffe är å spelar dagis hockey... (hockey bocky) Så då fick moster rycka in å hämta terroristen...

Å i går när vi skulle göra iordning sängen för natten ja då kröp han upp själv å la sig å drog täcket över sig.. Men du ska ju ha pyjamas älskling.. Ja då gick han å hämta sin nya OS mössa.. Den skulle han sova med.. Men älskling det blir för varmt med mössa när du ska sova.. Men NEJ han skulle ha sin mössa.. Så jag fick ta på han sin pyjamas när han låg i sängen.. Å mössan den fick han i handen... hehe!! Söt nöten...

Jobb i helgen då... Jobbar 13-22 i dag å i morgon 23-07... Så inget kul händer här inte.. Bara å jobbe...

Ta en dusch nu då å sen packa å dra till Fort knox! Har ingen jobb lust alls faktiskt.... Men det brukar gå över när man väl kommit till jobbet...

Adios!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0