Städat å städat...

2010-06-08 kl. 18:14:39
Jag har verkligen städat å städat... Men det syns fan inte.. Känns helt lönlöst å städa... Så nu skiter jag i det... Får någon annan göra skiten...

Japp så va det med det...

Kims koppor har torkat nu... 3 har trilla av... Skönt...

Så nästa v får han gå på dagis.. Kul han kommer att få... Sista dagarna inna vi tar sommar ledigt i 7 v... Då ska han få bjuda sina kompisar på glass... Måste kolla med fröknarna bara hur många som är laktos... Så alla barn kan äta... :)

Jag å kim kom precis in efter en liten traktor runda runt södra... Han har sprkat sig fram med sin traktor med släp.. Å på släpet hade han sin lilla hund... Söötnöt... Nu sitter han å tittar på bolibompa...

Vad hände med mina program jag ville se??? Hmmm sussie på mitt jobb säger att tar ca 10 år innan man får tillbaka tv:n... *suck*

Ja å så fick jag ett mail av våran jurist på jobbet att min kurs vart beviljad... Så jobbet betalar min arabiska kurs i höst med privat lektioner... Så kul.. Ska bli kul att få lära sig ett nytt språk å att jobbet dessutom betalar... skit kul verkligen...

Nu ska jag dö lite innan jag ska sätta på den 3:dje maskinen med tvätt... Är nämligen bara jag som har förmågan att trycka i gång den där maskinen.. :(

Kommentarer:

Sandra

Hej gumman!

Idag ska jag försöka mig på att tvätta alla fönster och typ storstäda (i min egna takt vill säga) Men nu när jag är ledig så kan ja ju vila när och hur jag vill =)



skönt att Kim får komma tillbaka till dagis!

Till hösten så får Alexander gå kvar på Jollen för ett barn har/ska sluta och då var A näst på tur. Så då går dom på samma!! Wiiie



Det där med tvättmaskinen känner jag igen, fast jag får ialla fall hjälp med att antingen hänga upp eller vika in allt så det är skönt. Kanske lika bra att det är jag som trycker på knappen så jag vet att allt blir rätt =)



Kram kram

2010-06-09 kl. 09:00:27
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0